تعمیرات و گارانتی طلایی کالاالکترونیک

تعمیرات و گارانتی طلایی کالاالکترونیک

تمامی دوربین‌ها، لنز‌ها و تجهیزات نورپردازی ارائه شده توسط فروشگاه کالاالکترونیک، کالای اصلی و دست اول هستند و مستقیما از مجاری قانونی و از شرکت های فروشنده اصلی تهیه شده‌اند و دارای ضمانت سلامت کالا هستند. خریداران محترم می‌توانند برای دوربین و لنزهای کانن،نیکون و سونی علاوه بر گارانتی 36 ماهه کالاالکترونیک که شامل تمامی شرایط گارانتی عمومی شرکت‌های سازنده و مشکلات کارخانه‌ای می‌شود تمامی کالا‌های فوق را همراه با بیمه و گارانتی طلایی ۱۵ ماهه کالاالکترونیک نیز تهیه کنند.

در صورت انقضای مدت گارانتی طلایی کالای و یا خرید کالای بدون گارانتی حتی از فروشگاههای دیگر، مرکز گارانتی و تعمیرات تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری کالاالکترونیک با بیش از ۱۲ سال سابقه در خدمت‌رسانی به جامعه عکاسی، با حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران با تجربه در کنار شماست.

موارد تحت پوشش گارانتی

در صورت وقوع حوادثی چون ضربه و شکست فیزیکی، القاء الکتریکی، اتصال کوتاه، نوسان و ولتاژ برق، آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سوختگی، نیم سوز شدن، دود زدگی، زنگ زدگی، حوادث طبیعی نظیر طوفان، سیل و طغیان رودخانه، (ارائه بدنه دستگاه در خصوص بند فوق الزامی است) برای محصولات دارای گارانتی طلایی، این محصولات در مرکز تعمیرات تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری کالاالکترونیک می‌شوند و در صورت عدم امکان تعمیر با کسر فرانشیز هزینه استهلاک و تحویل دستگاه، مبلغ باقی مانده برای خرید جدید از کالاالکترونیک ذخیره می‌گردد.

فرانشیز و نحوه اجرا

فرانشیز هر دستگاه غیر قابل تعمیر در طی ماه اول به میزان ۲۰ درصد ارزش دستگاه و به ازاء هرماه ۱/۵درصد، هزینه استهلاک محاسبه می‌گردد.

خدمات تحت پوشش گارانتی

– ارتقاء میان‌افزار (firmware)

– اشکالات و ایرادات مربوط به خط تولید

– خدمات تمیز کردن حسگر

– سرویس دوره‌ای دوربین

موارد نقض و عدم پوشش گارانتی

– ضربه و شکست فیزیکی، القاء الکتریکی، اتصال کوتاه، نـوسان ولتــاژ بـــرق،

– آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سوختگی، نـیم سوز شــدن، دود زدگی، زنگ زدگی.

– حوادث طبیعی نظیر طوفان، سیل و طغیان رودخانه.

– ورود عوامل محیطی مانند خاک، شن، ماسه، آب و …

– دستگاه هایی که توسط افراد غیر متخصص باز یا دستکاری شده‌اند.

– عدم مطابقت نام کالا و شماره سریال مندرج در کارت گارانتی با اطلاعات روی دستگاه و تغییر یا مخدوش بودن آنها.

– هرگونه آسیب رسیدن به دستگاه به شرطی که اختلال در صحت عملکرد دستگاه ایجاد نگردد، شامل گارانتی نخواهد بود.

توجه:

– لوازم جانبی (کارت حافظه، شارژر، باتری و …) شامل این گارانتی نیست.

– گارانتی 36 ماهه کالاالکترونیک برخلاف گارانتی طلایی شامل بیمه محصولات نمی‌شود. عدم پوشش بیمه‌ای بزرگترین تفاوت این گارانتی با گارانتی طلایی کالاالکترونیک است.

– بدیهی است که اهداف این گارانتی محدود بوده و کالاالکترونیک مسئول جبران خسارات نــاشی از نقض آشکار مفاد گارانتی یا گارانتی منقضی شده نمی باشد.

– بیمه و گارانتی طلایی کالاالکترونیک تمامی اتفاقات پیش‌بینی‌نشده به‌جز سرقت محصولات را پوشش می‌دهد.

– شرایط دقیق گارانتی های کالاالکترونیک در این لینک قابل مشاهده است.

– مشتریان همواره کالای اصلی مانند دوربین‌ها، لنز‌ها و تجهیزات نورپردازی را با گارانتی 36 ماهه کالاالکترونیک که معمولا معادل گارانتی معمول کارخانه‌ای خود شرکت‌های سازنده است دریافت می‌کنند.